poniedziałek, 5 sierpnia 2013

No to wróciłam :)
Te 7 dni zleciały tak szybko , kurde ja chce tam wrócic !:C
Mam jakieś zdjęcia robione telefonem ,bo nie brałam aparatu ,ale są.
Codzienne wygłupy , tańczenie , śpiewanie , beka , śmianie , nie spanie do rana , jedzenie , chodzenie po mieście , starbucks i mak mój drugi dom ! Niezapomniane chwile ! Wczoraj zielona noc, znaczy można powiedziec ,że dzisiaj , ale beka była , hahaha :D. 
Będę tęskniła za Wami skurwiele ! <3.
Teraz leżymy sobie z  Wiktorią i zaraz zwijamy na MSC















Ogólnie obóz podzielony był na 3 miejsca , ale wszystkie zdjęcia są z Szczecina.
W pierwszy dzień to było obijanie itd.
W drugi dzień miasto zajebiste miasto i żarcie , a wieczorem ESKA MUSIC !
W trzeci dzień miasto, zajebista noc i KONIEC:C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz